پرسپولیس صدرنشین گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا

 تیم فوتبال پرسپولیس با تکرار پیروزی مقابل نماینده عربستان، به صدر جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پس از هفت ماه وقفه به خاطر ویروس کرونا، به صورت متمرکز و با رعایت پروتکل سختگیرانه بهداشتی در قطر برگزار می‌شود.

پرسپولیس در دیدار نخست خود با گل شجاع خلیل‌زاده برنده شد و این بار با گل بشار رسن از روی نقطه پنالتی از سد التعاون گذشت.

با وجود پیوستن شش بازیکن جدید به پرسپولیس که برای نخستین بار این تیم را همراهی می‌کنند، هنوز گلی از خط دروازه این تیم نگذشته است.

پرسپولیس صدرنشین گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا

شاگردان یحیی گل‌محمدی ۷ امتیازی شده‌اند. التعاون و الدحیل ۶ امتیاز دارند و شارجه ۴ امتیاز اندوخته است.

به این ترتیب در گروه C هر چهار تیم از فرصت صعود برخوردارند. سرنوشت پرسپولیس دست خودش است و برای راهیابی به مرحله حذفی، دیدار بسیار حساسی با الدحیل خواهد داشت.

پیروزی پرسپولیس در برابر نماینده کشور میزبان، صعود این تیم را قطعی خواهد کرد. رامین رضاییان بازیکن سابق پرسپولیس اینک عضو تیم الدحیل است و مقابل همبازیان سابقش به زمین خواهد آمد.

پاتریس کارترون سرمربی التعاون که برای نخستین بار روی نیمکت این تیم می‌نشست، اظهارداشت : خیلی بد بازی کردیم و ناهماهنگ بودیم. حتی یک موقعیت هم نتوانستیم خلق کنیم. پرسپولیس سزاوار پیروزی بود.

در گروه چهارم، النصر عربستان پیروزی ۲-۰ خود مقابل سپاهان اصفهان را تکرار کرد تا ۱۰ امتیازی شده و در صدر جدول باقی بماند.

در این گروه السد قطر با سرمربیگری ژاوی و با ۸ امتیاز در جایگاه دوم است. سپاهان سه امتیاز دارد که در دوران سرمربیگری امیر قلعه‌نویی به دست آمده. العین امارات هم فقط یک امتیاز دارد.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.