بیانیه باشگاه پرسپولیس درمورد پرونده شکایت برانکو

 باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای تصريح کرد درصورت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه نیز جای نگرانی وجود ندارد و به محض واریزپول، پنجره باز خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس دراین بیانیه خطاب به هواداران آورده است

 “صداقت” بهترین راه و سیاست برای داشتن ارتباط خوب و پایدار با هواداران است.

 بدین روی ، شفاف و صادقانه به اطلاع هواداران فهیم پرسپولیس می رسانیم احتمال بسته شدن موقت پنجره نقل و انتقالات باشگاه ظرف امروز و فردا وجود دارد اما جای نگرانی نیست. 

از یک طرف امیدواریم با همکاری بزرگوارانه آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی محبوب و سابق پرسپولیس، چنین اتفاقی نیفتد و بتوانیم مهلتی ۲۰ روزه بگیریم. درغیراین صورت هم به سرمربی دوست داشتنی و جنتلمن کروات حق می دهیم به دلیل بد عهدی های گذشته با درخواست باشگاه موافقت نکند و احتمالا پنجره نقل و انتقالات تیم به صورت موقت بسته شود.

بیانیه باشگاه پرسپولیس درمورد پرونده شکایت برانکو

از سوي دیگر به سمع و نظر طرفداران پرشورو شمارپرسپولیس می رسانیم بر اساس قانون جدید فیفا پنجره های نقل و انتقالاتی وقتی به دلایل مسائل مالی بسته شوند به محض پرداخت پول  باز خواهند شد. طبق معمول برای حل این مسئله به همراهی و صبوری شما هواداران نیازمبرم داریم.

همينطور که درزمان نقل و انتقالات با همراهی شما پرسپولیسی ها و تلاش شبانه روزی فعال ترین تیم لقب گرفتیم، ازاین بحران موقت نیز با کمک هواداران صبورو بی نظیربه سلامت عبور خواهیم کرد. 

در انتها یک بار دیگر از همه شما هواداران و دوستداران پرسپولیس تشکر می کنیم و امیدواریم در کنار و همراه یکدیگر از موفقیت های حاصله همچون ۴ سال گذشته لذت ببریم.

مهدی شریفی رسما پیکانی شد

 مهدی شریفی مهاجم سابق تیم‌های پرسپولیس با حضور در باشگاه پیکان و مذاکره با دکتر محمدی مدیر عامل باشگاه با عقد قراردادی یک ساله رسما به تیم فوتبال پیکان پیوست.

شریفی 28 ساله سابقه حضور در تیم ملی فوتبال کشور در زمان مربیگری کارلوس کیروش و تیم ملی امید را نیز دارد. شریفی همچنین یک فصل را در تیم لیگ برتری تراکتورسازی توپ زده است.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.