اوج‌گیری جدید کرونا در ۱۹ استان ایران آغاز شده است

 بنابر گزارش‌های وزارت بهداشت ایران اوج‌گیری جدید کرونا در ۱۹ استان ایران آغاز شده است. در این میان تنها در استان همدان روند نزولی ابتلا به کرونا مشاهده شده است.

محمدحسین صومی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از افزایش شمار جان‌باختگان و بیماران مبتلا به کرونا در آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت که تاکنون ۱۳۰۰ نفر در این استان بر اثر کرونا جان باخته‌اند

و در چند روز اخیر نیز تعداد بیماران بستری‌ نسبت به روزهای پیش دو برابر شده است.

فرهاد ابول‌نژادیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز نیز تصرح كرد از سوم شهریورماه روند صعودی بیماری با شیب کم در این استان آغاز شده است که این وضعیت بسیار نگران‌کننده است.

اوج‌گیری جدید کرونا در ۱۹ استان ایران آغاز شده است

به گفته ابول‌نژادیان آمار مراجعه به بخش فوریت‌های پزشکی بیمارستان‌ها در خوزستان در نیمه اول شهریور، یک و نیم برابر شده و در حال افزایش است.

آمارهای مختلف تعداد مبتلایان به کرونا در حالی در ایران اعلام می‌شود که آمار منتشر شده از سوی برخی از مقامات رسمی و غیر رسمی مورد تردید قرار گرفته است.

افزایش تعداد ابتلا به کرونا ‘نتیجه سفرهای دهه اول شهریور

۱۳۲ نفر دیگر در ایران بر اثر کرونا جان باختند

دکتر سیماسادات لاری اظهار داشت : از دیروز تا امروز ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۰۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ايران شناسایی شد که یک هزار و ۲۲۶ نفر از آنها بستری شدند.

او ادامه داد مجموع بیماران کرونا در ايران به ۳۹۱ هزار و ۱۱۲ نفر رسید.

خانم لاری اظهار داشت: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۲ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۵۴۲ نفر رسید.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.