پیشنهاد از حامیان دولت برای کناره‌گیری حسن روحانی به عنوان بخشی از راه حل مشکلات

 پس از آنکه حسن روحانی، رییس‌جمهوری ایران، انتقادهای مخالفان را «آدرس غلط» دادن به مردم خواند و اظهار داشت که «اگر کسی می‌خواهد لعن و نفرین کند آدرسش کاخ سفید است»،

عباس عبدی به روحانی پیشنهاد کرد تا «نه به معنای اعتراض، بلكه به معنای گشودن راه حل» از سمت ریاست جمهوری کناره‌گیری کند.

عبدی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی، طی یادداشت روزنامه اعتماد، با «هدف کاهش مشکلات و گشورن راه‌حل، به حسن روحانی پیشنهاد کرد تا «نه به معنای اعتراض، بلكه به معنای گشودن راه حل» از سمت ریاست جمهوری کناره‌گیری کند.

در این یادداشت، عبدی با اشاره به اینکه طی ده ماه گذشته هيچ مشكلی حل نشده كه بر مشكلات اضافه هم شده است، توصيف کرد که در اين ۱۰ ماه كدام چشم‌اندازی تيره بود كه تيره‌تر نشده است

پیشنهاد از حامیان دولت برای کناره‌گیری حسن روحانی به عنوان بخشی از راه حل مشکلات

عباس عبدی با اشاره به سخنان روز شنبه روحانی که کاخ سفید را عامل گرانی در ایران معرفی کرد، نوشت: «اگر برای حل مشكلات و گرانی آدرس كاخ سفيد داده می‌‌شود، در اين صورت كسی كه قادر به گفت‌وگو با آن نيست بايد كنار برود و راه را باز كند تا ديگران اقدام كنند.»

اخبار جسته و گريخته‌ای از گفت‌وگوهای رسمی يا غيررسمی ميان نمايندگان ايران و كاخ سفيد

عبدی با بیان اینکه برای انتخابات آمريكا سه حالت «پیروزی دونالد ترامپ»، «پیروزی جو بایدن» و «پیروزی بایدن و عدم تمکین ترامپ» متصور است، نوشت: «هيچ‌كدام از اين سه حالت در صورتی كه تغييری در ايران رخ ندهد، نفعی برای ما ندارند.»

وي تاكيد كرد :بهتر است كه مدنی رفتار شود و برای ده ماه باقی‌مانده شخص ديگری عهده‌دار حل اين مشكل شود.»

در حالی که روحانی تحریم‌های آمریکا را دلیل مشکلات اقتصادی فعلی در ایران بيان کرده، منتقدان و مخالفان دولت ضعف مدیریت را دلیل این مشکلات می‌دانند.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.