مقام‌های دولت آمریکا :همه تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران بامداد یک‌شنبه باز می‌گردد

 مقام‌های دولت آمریکا :همه تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران بامداد یک‌شنبه باز می‌گردد :دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه تاکید کرد که هرگز به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای داده نخواهد شد

و همزمان مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا و همچنین الیوت ابرامز، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران تصريح کردند که همه تحریم‌های سازمان ملل علیه تهران از بامداد یک‌شنبه ، باز می‌گردند.

مقام‌های دولت آمریکا:همه تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران بامداد یک‌شنبه باز می‌گردد

همزمان دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا چهارشنبه طی یک کنفرانس در کاخ سفید بار دیگر توافق هسته‌ای قدرت‌های جهانی با ایران را وحشتناک توصیف کرد و اظهار شت اعتبار این توافق به زودی به پایان می‌رسد.

هرگز به جمهوری اسلامی اجاز دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.

ترامپ همچنین تاکید کرد که دولت آمریکا هرگز به جمهوری اسلامی اجاز دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.

ساعاتی قبل از سخنان رییس جمهوری آمریکا، مایک پمپئو وزیر خارجه این کشور هم در جریان کنفرانس خبری مشترک با دومنیک راب وزیر خارجه بریتانیا از بازگشت تحریم‌ها بنابر مکانیسم ماشه خبر داد.

وزیر خارجه آمریکا درباره چگونگی بازگرداندن تحریم‌ها با وجود مخالفت دیگر اعضای شورای امنیت، اعلام کرد که ما تحریم‌های سازمان ملل را همان‌طور که هستند، بر مبنای قطعنامه‌های معتبر شورای امنیت اجرا می‌کنیم.

پمپئو همچنین اظهار داشت که جمهوری اسلامی ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است و نباید اجازه تجارت سلاح جنگی را داشته باشد. او گفت هفته آینده برای اعمال دائمی این تحریم‌ها به سازمان ملل خواهد رفت.

وزیر خارجه بریتانیا در کنفرانس خبری مشترک با مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا تصريح کرد که بریتانیا با ایالات متحده نگرانی‌های مشترکی درباره تهدیدات هسته‌ای و فعالیت‌های بی‌ثبات کننده ایران در منطقه دارند.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران همچنین خطاب به همه تولیدکنندگان و فروشنده‌های فروش سلاح در جهان گفت که اگر با ایران وارد معامله شوند تمام تحریم‌های سازمان ملل بر آنها نیز اعمال می‌شود.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.