سپاه پاسداران در توسعه برنامه های پیام رسانه ها داخلی نقش دارد

 سپاه پاسداران در توسعه برنامه های پیام رسانه ها داخلی نقش دارد :وزیر ارتباطات: موتورهای جستجوی محلی موضوعی مهم است که ستاد کل در ایجاد آن نقش خواهد داشت ..

در حالی که ایران در تلاش است تا برنامه های خارجی را با برنامه های داخلی که توسط دولت کنترل می شود جایگزین کند ، وزیر ارتباطات ایران محمد جواد آذری جهرمی گفت که ستاد کل نیروهای مسلح ایران که تحت کنترل سپاه پاسداران است ، به آنچه وی “توسعه زیرساخت های برنامه های پیام رسانه اینترنتی ، کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایران “ایرنا” ، جهرمی روز یکشنبه در سخنرانی در مراسم افتتاحیه “مرکز داده برای شبکه ملی اطلاعات” ، تأیید کرد که “موتورهای جستجوی محلی موضوع مهم دیگری است که ستاد کل در ایجاد آن کمک خواهد کرد.”

در حالی که پروژه های ایجاد شبکه ملی اطلاعات و برنامه های محلی با هدف جداسازی فضای داخلی ایران از شبکه جهانی وب است ، جهرمی گفت: “هیچ نگرانی در مورد قطع اینترنت و محدود کردن شبکه های اجتماعی خارجی وجود ندارد.”

سپاه پاسداران در توسعه برنامه های پیام رسان داخلی نقش دارد

مجازات های استفاده شده در مورد استفاده از سیستم عامل های خارجی با ایدئولوژی خامنه ای مطابقت ندارد

با این حال ، “رئیس شورای سایبری” در ایران ، ابو الحسن فیروزآبادی تهدید کرده بود که تمام سیستم عامل های خارجی را در اینترنت مسدود می کند “اگر آنها به خط قرمزهای جمهوری اسلامی مطابق نباشند” ، به گفته وی.

فیروزآبادی روز یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی گفت: “اگر این سیستم عامل ها از قوانین ایران پیروی نکنند و موضوعات فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و امنیتی علیه رژیم را منتشر نکنند ، ممنوع می شوند.”

محمد صالح گوکار ، رئیس کمیته امور داخلی در پارلمان ایران ، سه شنبه گذشته گفت که دولت با همکاری چین “یک شبکه ملی برای اینترنت” ایجاد خواهد کرد.

در نوامبر گذشته ، هنگام سرکوب اعتراضاتی که سراسر استانهای ایران را فرا گرفت ، مقامات با دستور سرویس های اطلاعاتی و امنیتی اینترنت را کاملاً قطع کردند.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.