۲۶۳۶ مبتلا و ۱۹۶ فوتی آخرین آمار کرونا در ايران

آخرین آمار کرونا در ايران : شناسایی ۲۶۳۶ بیمار جدید کرونا در ايران انجام بیش از دو میلیون و ۴۰۵ هزار آزمایش تشخیص کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت:
از دیروز تا امروز ۸ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ايران شناسایی شد که یک هزار و ۶۰۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کرونا در ايران به ۲۹۸ هزار و ۹۰۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۶ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۳۴۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۲۵۹ هزار و ۱۱۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

استانهای تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

۲۶۳۶ مبتلا و ۱۹۶ فوتی آخرین آمار کرونا در ايران

روند افزایشی ابتلا به کرونا در گلستان؛ مردم در اعیاد پیش‌رو پروتکل‌ها را بیشتر رعایت کنند

معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به قرمز بودن وضعیت کرونایی در استان اظهار داشت : متأسفانه بروز بیماری در استان همچنان در حال افزایش است به جز دو سه شهرستان از جمله آق قلا که روند افزایشی کمی کند شده است.

وی ادامه داد : متأسفانه بروز بیماری در استان همچنان در حال افزایش است به جز دو سه شهرستان از جمله آق قلا که روند افزایشی کمی کند شده است.

جعفری با ابراز نگرانی از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم در اعیاد قربان و غدیر خاطرنشان کرد: اگر مردم مانند تعطیلات خردادماه رعایت نکنند شاید جای امیدواری نباشد که بتوانیم این روند صعودی را کاهش دهیم.

وی به مردم توصیه کرد: از حضور در هر مکان مسقف شلوغی خودداری کنند، ماسک بزنند و در صورت ضرورت از منزل خارج شوند.

آیا کرونا کنکور ۹۹ را حذف می‌کند؟

وزارت علوم پس از آن که شخص وزیر، لغو کنکور را غیرممکن دانست واظهار داشت به هر ترتیب ممکن همه کنکورهای سال ۹۹ برگزار می‌شود، دیگر هیچ اظهار نظری در این باره نکرد. تاکنون اما از ناحیه وزارت بهداشت حرف‌های زیادی درباره کنکور شنیده شده که حالا پس از جلسه دوشنبه شب وزیر بهداشت با کمیسیون آموزش مجلس به اوج خود رسیده است.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.