نتانیاهو: به ایران اجازه حضور نظامی در مرزهایمان را نمی دهیم

نتانیاهو: به ایران اجازه حضور نظامی در مرزهایمان را نمی دهیم نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی کابینه ضمن ادعای این که ارتش این رژیم آمادگی مقابله با تهدیدات را دارد، گفت به ایران اجازه حضور نظامی در مرزهای فلسطین اشغالی را نخواهد داد.

به گزارش راهبرد معاصر، « نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در جلسه هفتگی کابینه ادعا کرد این رژیم سیاست مداومی را دنبال می‌کند که اجازه نمی‌دهد ایران در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی حضور نظامی داشته باشد.

نتانیاهو ، لبنان و سوریه را مسئول هر حمله‌ای که از خاک آن‌ها علیه اسرائیل اجرا شود خواند و تصريح كرد: اجازه نمی‌دهیم که به امنیت ما خدشه وارد کنند یا مردم ما را تهدید کنند. هیچ‌ ضربه‌ای علیه نیروهایمان را تحمل نخواهیم کرد.

نتانیاهو افزود آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با تهدات شد و اظهار داشت در کنار وزیر جنگ و فرمانده کل ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در حال ارزیابی وضعیت منطقه است.

پیش از این «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح ایالات متحده در فلسطین اشغالی، بر لزوم فشار بر کشور تأیید کرده بود.

نتانیاهو: به ایران اجازه حضور نظامی در مرزهایمان را نمی دهیم

سفر میلی در شرایطی انجام شده که رژیم صهیونیستی پس از شهادت یکی از رزمنده‌های حزب‌الله لبنان در دمشق در شرایط آماده‌باش قرار گرفته است. در گزارش آی۲۴ اشاره شده که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم با مارک میلی از طریق ویدیو کنفرانس در ارتباط با «ایران» و «چالش‌های امنیتی منطقه» گفت‌و‌گو کرده است.

تله خرابکارانه اسرائیل برای ایران

یک مقام خاورمیانه اوایل ماه جاری میلادی به نیویورک تایمز اظهار داشت که سرویس های اطلاعاتی اسرائیل مسئول انفجار در تاسیسات هسته ای نطنز بودند. گابی اشکنازی، وزیر امور خارجه اسرائیل، هم در یک کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ ۵ ژوئیه تصريح كرد: «در رابطه با ایران اقداماتی انجام می دهیم که بهتر است ناگفته بمانند.»

مقامات ایرانی بیشتر این حوادث را عادی و صرفا یک حادثه توصیف کرده اند، اما در بعضي از آنها همچنان ظن بر خرابکاری خارجی وجود دارد.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.