اوضاع کرونا در ایران و پیامدهای آن

اوضاع کرونا در ایران ,به گزارش “ورزش سه”، سیما سادات لاری درباره آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر تصريح کرد: از ظهر دیروز تا ظهر امروز یکشنبه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۱۸۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند که مجموع بیماران کرونا در ايران به ۲۷۳ هزار و ۶۵۶ نفر رسید. از بین موارد جدید، یک هزار و ۳۲۴ مورد بستری شدند.

او افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۹ نفر از بیماران كرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۱۸۸ نفر رسید.

اظهارات وزیر بهداشت

سخنگوی وزارت بهداشت اعلان كرد: خوشبختانه تاحالا ۲۳۷ هزار و ۷۸۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

لاری افزود: ۳ هزار و ۵۶۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۹۹۹ آزمایش تشخیص کرونا در ايران انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: استان‌های آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، گلستان، مازندران، کرمان و فارس در وضعیت قرمز قرار دارند.

گفتنی است، امروز تعداد موارد جدید مبتلا به کوويد19 و آمار جان باختگان نسبت به دیروز شنبه با افزایش مواجه بوده است.

تشدید بازرسی‌های بهداشتی از اماکن عمومی / پلمب بیش از ۸ هزار مرکز متخلف

به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری درباره تشدید بازرسی‌های بهداشتی در بحران کرونا در ايران تصريح كرد: تا تاریخ ۲۷ تیر ماه امسال، ۵۰ هزار و ۲۳۸ بازرسی مشترک با سایر دستگاه‌ها انجام شده و ۸ هزار و ۱۴۶ واحد متخلف پس از اخطار، پلمب شده‌اند.

معاون وزیر بهداشت اعلان کرد: بعضي از این اماکن پلمب شده در سطح کشور مانند باشگاه‌های ورزشی، کارگزاری بورس به دلیل تجمع، بازار روز میوه فروشی، پمپ بنزین، دفتر پیشخوان، مجتمع تجاری و موارد دیگری بوده که پلمب شده است.

نباید فضای پر جنب‌وجوش دانشجویی با همه‌گیری کروناویروس خاموش شود

نباید فضای پر جنب‌وجوش دانشجویی با همه‌گیری کروناویروس خاموش شود

یک فعال دانشجویی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در ايران و تعطیلی دانشگاه‌ها اظهار كرد: نباید فضای پر جنب و جوش دانشجویی با همه‌گیری کروناویروس خاموش شود.

محمد امین بخشیان مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان 29 تیرماه در آیین معارفه مسئولان جدید بسیج دانشجویی خواهران و برادران دانشگاه سمنان گفت : باید تشکل‌های دانشجویی فعال در این شرایط تقویت شوند.

تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری بخش کلیجانرستاق برای پیشگیری از کرونا تعطیل شد

شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و استان مازندران باعث شد تا ستاد پیشگیری و مقابله با كوويد19 در فرمانداری ساری تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری بخش کلیجانرستاق این شهرستان را از امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل کند.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.