کرونا در ایران

کرونا در ایران ,از دیروز تا امروز ۲۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۱۴ نفر از آنها بستری شدند.


دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت:
کرونا در ایران ,از دیروز تا امروز ۲۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد

کرونا در ایران ,از دیروز تا امروز ۲۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۱۴ نفر از آنها بستری شدند.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۸ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۶۰۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۲۳۰ هزار و ۶۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

تعداد مبتلان :

مجموع بیماران کرونا در ايران به ۲۶۷ هزار و ۶۱ نفر رسید.

۳۴۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون دو میلیون و ۷۳ هزار و ۷۹۱ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

همانند روزهای گذشته استانهای آذربایجان های شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

استانهای تهران، فارس، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، یزد و خراسان شمالی نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

کرونا در ایران

ابتلای ۹ هزار پرستار به کرونا

رئیس کل سازمان نظام پرستاری:

حدود ۹ هزار نفر از پرستاران ما مبتلا به کوويد19 شدند.حدودا ۷۰ هزار پرستار برای ۱۴۰ هزار تخت دولتی داریم که به ازای هر تخت بیمارستانی حدود ۰/۸ نیروی پرستار در حال خدمت به بیماران هستند

کشف واکسن کرونا توسط شرکت‌های دانش بنیان ایرانی

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این کمیسیون از تلاش شرکت‌های دانش بنیان برای تولید واکسن کرونا تصريح كرد و اعلام کرد که تا آذر واکسن این ویروس خطرناک کشف می‌شود.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.