آمار كرونا در ايران و ممنوعیت سفر به کیش

آمار كرونا در ايران و ممنوعیت سفر به کیش ,به گزارش ایسنا، دکتر لاری اظهار داشت : از دیروز تا امروز ۴ مرداد و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۱۶ بیمار جدید مبتلا به كرونا در ايران شناسایی شد که یک هزار و ۲۹۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بيماران

وی ادامه داد: مجموع بیماران كرونا در ايران به ۲۸۸ هزار و ۸۳۹ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۵ بیمار كرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۵ هزار و ۴۸۴ نفر رسید.

وی اضافه كرد: خوشبختانه تا کنون ۲۵۱ هزار و ۳۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

كرونا در ايران

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، تا کنون دو میلیون و ۳۰۲ هزار و ۶۳۴ آزمایش تشخیص کرونا در ايران انجام شده است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شست و شوی مداوم دست ها و استفاده از ماسک در اماکن عمومی و فضاهای سربسته، اظهار داشت: همانند روزهای گذشته استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: به عنوان مثال در استان خراسان شمالی یک طی هفته گذشته، یک شهرستان به شهرستانهای قرمز افزوده شده؛ به طوری که چهار شهرستان قرمز و سه شهرستان در وضعیت هشدار بودند. موارد بستری هم طی یک ماه گذشته در سه شهرستان این استان به سه برابر افزایش یافته است.

ممنوعیت سفر برای شهر کیش

لاری همچنین بر لزوم پرهیز از سفر به جزیره کیش تا بهبود شرایط بیماری، تصريح كرد: در استان هرمزگان دو شهرستان از وضعیت قرمز خارج شدند و در کل استان روند نسبتا کاهشی را در موارد بستری و ابتلا شاهد هستیم اما در دو شهرستان پارسیان و جزیره کیش افزایش موارد ابتلا نگران کننده است؛ به خصوص در جزیره کیش و از هموطنان می خواهیم تا بهبود شرایط بیماری از سفر به کیش خودداری کنند.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.