تحولات كرونا در ایران

اظهارات وزارت بهدشت

تحولات كرونا در ایران :از دیروز تا امروز ۱ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۸۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ايران شناسایی شد که یک هزار و ۹۳۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بيماران

مجموع بیماران کرونا در ايران به ۲۸۱ هزار و ۴۱۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۹ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۸۵۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۲۴۴ هزار و ۸۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۳۶۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

تا حالا دو میلیون و ۲۲۸ هزار و ۲۷۷ آزمایش تشخیص کرونا در ايران انجام شده است.

كرونا در ایران

همانند روزهای گذشته استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

همچنین استانهای تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

تشدید نظارت بر اصناف/ تعطیلی ۹۷۰۰ واحد صنفی که پروتکل های کرونایی را رعایت نکردند

مهندس محسن فرهادی با اشاره به اینکه شناخت نسبت به ویروس کرونا در ايران هر روز بیشتر می‌شود، تصريح كرد : در تهیه دستورالعمل‌های اولیه تاکید به استفاده از ماسک و دستکش و گندزدایی کردیم، سپس در گام دوم بر ماسک و گندزدایی سطوح مشترک بیشتر تاکید شد ضمن اینکه مصوبات ستاد ملی کرونا لاجرم اعلام شد و بر همین اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی اختیاری نیست و به دنبال اجبار در رعایت پروتکل‌ها، ناظرین ما مجبور به دقت بیشتر هستند.

فرهادی با اشاره به اینکه تالارها در نقاط قرمز و نارنجی تعطیل می‌شوند، افزود هیچ واحد صنفی بدون اخطار قبلی تعطیل نمی‌شود و پیش از پلمب واحد مربوطه اخطارها را دریافت کرده است.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.