افشای اسناد به بیرون درز وجزيره موریتانی هديه به امیر سابق قطر

اسناد به بیرون درز شد که رئیس جمهور اسبق موریتانی ، محمد ولد عبدالعزیز ، امیر سابق قطر ، حمد بن خلیفه ، جزیره متعلق به کشورش ، به ازای دریافت چک بانکی مبلغ 10 میلیون دلار ، به امیر سابق قطر ، حمد بن خلیفه ، جزیره متعلق به کشورش هدیه کرد.

منابع نزدیک به کمیته استعلام مجلس در بررسی پرونده های فساد مالی در دهه گذشته 2009-2019 فاش کردند که ولد عبدالعزیز در هنگام دریافت یک دیپلمات قطری در دفتر ریاست جمهوری در نواکچوت این چک بانکی را دریافت کرد.

کنفرانس روسای جمهور درباره شرایط ترک این جزیره بحث کرد و این درخواست را عصر امروز به کمیسیون امور اقتصادی مجلس شورای ملی ارجاع داد ، با این درخواست که کمیته تحقیق را بعد از دسترسی به کمیته تحقیقات پس از دسترسی به اطلاعاتی که به عنوان خطرناک توصیف شده است ، ارسال کرد. به محرومیت بخشی از املاک و عملیات فساد انجام شده در این پرونده.

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران با کشور موریتانی

پس از بازدید سفیر کشور موریتانی بر تهیه یک طرح جامع مشترک در حوزه‌های متفاوت از جمله صنعت و تجارت و اشتغال و مهارت‌آموزی تأکید شد و مقرر شد پس از تعیین روابط و فعالیت‌ها به صورت عملیاتی بین دانشگاه شهرقدس و دانشگاه دولتی نواکشت اجرا شود.

گفت‌وگوی تلفنی نخست‌وزیر قطر با مصطفی الکاظمی

گفت‌وگوی تلفنی نخست‌وزیر قطر با مصطفی الکاظمی

نخست‌وزیر قطر در تماس تلفنی با نخست‌وزیر عراق از تصمیم کشورش مبنی بر اعطای دو بیمارستان صحرایی به بغداد تصريح كرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «خالد بن خلیفه آل‌ثانی»، نخست‌وزیر قطر شامگاه گذشته در تماسی تلفنی با الکاظمی نخست‌وزیر عراق اعلام کرد که قطر قصد دارد به منظور کمک به عراق در مقابله با ویروس کرونا دو بیمارستان میدانی به بغداد اعطا کند.

گفتنی است عراق در حوزه بهداشت و سلامت از زیرساخت‌های ضعیفی برخوردار است و در مورد فروپاشی نظام سلامت این کشور بر اثر ویروس کرونا نگرانی وجود دارد.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.