تأثیر کرونا بر کارگران

یک مقام وزارت کار در اصفهان پیش‌بینی کرد که قرارداد حدود ۴۰ هزار نفر از کارگران این استان به‌ دلیل شیوع ویروس کرونا تمدید نشود.


محسن نیرومند، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، با طرح این احتمال در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ایسنا گفت که برای رفع این مشکل قرار است با «راهکار خاصی» این تعداد کارگران تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گیرند.
تأثیر کرونا بر کارگران ,یک مقام وزارت کار در اصفهان پیش‌بینی کرد که قرارداد حدود ۴۰ هزار نفر از کارگران این استان به‌ دلیل شیوع ویروس کرونا تمدید نشود.

وی از جمله درباره جزئیات این «راهکار خاص» گفت كه ، بیمه بیکاری به «برخی کارگران مثلا با سابقه کمتر از یک سال که مشمول بیکاری نیستند نیز تعلق خواهد گرفت».

تأثیر کرونا بر کارگران
تأثیر کرونا بر کارگران

جمهورى ایران کمک به صندوق بیمه بیکاری را برای ۳ ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت در نظر گرفته است.

این در حالی است که کمیته دستمزد شورای عالی کار در آخرین نشست خود اعلام کرد هزینه زندگی کارگران در سال جاری نسبت به پارسال ۳۲ درصد افزایش داشته است

آقای روحانی امیدوار است تا پایان اردیبهشت شرایط به وضعیت عادی برگردد و ایران از بحران ناشی از کرونا بسرعت گذشته

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.