نارضایتی مردم ایران از وضعیت اقتصادی

نارضایتی مردم ایران از وضعیت اقتصادی , ایران تاکنون شاهد چند موج اعتراضات که نشان‌دهنده نارضایتی بخش قابل توجهی از مردم از مشکلات اقتصادی مثل گرانی و بیکاری و سوءمدیریت و فساد در نهادهای دولتی است.


رویترز افزوده کاهش بهای نفت مسلما مشکلات اقتصادی دولت ایران را افزایش خواهد داد. موسسه مالی بین‌المللی پیش‌بینی کرد که رکود اقتصادی ایران تشدید خواهد شد و ذخایر ارز خارجی این کشور تا ماه مارس به حدود ۷۰ میلیارد دلار کاهش می‌يابد
نارضایتی مردم ایران از وضعیت اقتصادی , ایران تاکنون شاهد چند موج اعتراضات که نشان‌دهنده نارضایتی بخش قابل توجهی از مردم از مشکلات اقتصادی مثل گرانی و بیکاری و سوءمدیریت و فساد در نهادهای دولتی است.

حسن روحانی۱۰ میلیارد دلار برای رفع مشکلات کسب‌وکارها در نظر گرفته شده اظهار داشت

بیشتر در این باره:
بسته‌های «تاریک» اقتصادی برای مقابله با پیامدهای کرونا در ایران
یک منبع مطلع از تجارت مواد غذایی در خاورميانه به رویترز گفته «چون شرکت‌های بزرگ دیگر حاضر به معامله با ایران نیستند .. شرکت‌های بزرگ به دلیل تاخیر در پرداخت مبلغ معاملات و سرگردانی محموله‌ها در ورودی‌های مرزی دیگر تمایلی به معامله با ایران ندارند.»

نارضایتی مردم ایران از وضعیت اقتصادی

مردم ایران خواستار برکناری روحانیت هستند

جمهورى ایران همچنان به مقامات مشهور به تاریخ فاسد خود در بین همه مردم تکیه می کند ، جایی که وفاداری معیار اصلی برای آزمایش افراد درمناصب ارشد است.

روزنامه فورين بوليسي آمریکا آمده است:

قالیباف (58 ساله) ، خلبان از استانداری خراسان ، در استفاده از موقعیت خود برای دستیابی به منافع شخصی غیرقانونی ، سابقه اثبات شده است.

اين روزنامه افزود : تصدی وی به عنوان شهردار تهران ، فرمانده پلیس ایران شاهد برخی از فسادهای اساسی و اختلاس در تاریخ ایران بود.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.