باشگاه فوتبال پرسپولیس وتصميم فيفا برابر برانكو

پرسپولیس برای درخواست تجدید نظر در CAS ضرب الاجل داشت، ما نمی‌دانیم که آیا آن‌ها به روند CAS برای تجدید نظر و پرداخت هزینه دادرسی احترام گذاشتند یا نه اما اگر این کار را انجام می‌دادند ما تاحالا اطلاعاتی را از CAS دریافت می‌کردیم.


دارو بوشیچ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو و پرسپولیس گفت :
باشگاه فوتبال پرسپولیس وتصميم فيفا برابر برانكو, وکیل سرمربی سابق پرسپولیس تصریح شد برای مطالبات این مربی پرونده‌ای در کمیته انضباطی فیفا علیه پرسپولیس باز شده است

پرسپولیس برای درخواست تجدید نظر در CAS ضرب الاجل داشت، ما نمی‌دانیم که آیا آن‌ها به روند CAS برای تجدید نظر و پرداخت هزینه دادرسی احترام گذاشتند یا نه اما اگر این کار را انجام می‌دادند ما تاحالا اطلاعاتی را از CAS دریافت می‌کردیم.

وی ادامه داد:

همچنین ، فیفا هیچ اطلاعی در مورد حق استفاده از تجدیدنظر ندارد. به همین دلیل پرونده را به کمیته انضباطی فیفا ارسال کردیم که نامه‌ای را با فرصت ۶ روز که هم دیروز منقضی شد. باشگاه قرار بود به ما و فیفا اطلاع دهد که آنها درخواست تجدیدنظر در CAS را ثبت می‌کنند یا نه که این کار را نکردند. از این رو ما طوری عمل می‌کنیم که انگار درخواستی برای CAS فرستاده نشده است.

وی در پایان همچنین افزود: اگر پرسپولیس هیچ مدرکی در دست نداشته باشد که در CAS پرونده را به جریان انداخته است، کمیته انضباطی فیفا جرائم و محرومیت‌هایش را اعمال می‌کند.

فدراسیون ایران و AFC هم در جریان قرار گرفته‌اند که پرونده پرسپولیس در کمیته انضباطی باز شده است.

باشگاه پرسپولیس هم به خاطر شکایت برانکو از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد

در شرایطی که ساعتی قبل باشگاه استقلال از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده بود، حالا خبر آمده که سرخپوشان پایتخت نیز با همین مشکل مواجه شده اند و به همين دليل بدهکاری خارجی در پرونده برانکو، از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهند بود.


طبق احکام جدید فیفا، این محرومیت در صورت پرداخت جریمه از بین خواهد رفت.

باشگاه فوتبال پرسپولیس :

باشگاه فوتبالی ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران، پایتخت ایران بنیان‌گذاری شده و از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است.

پرسپولیس در لیگ خلیج فارس بازی می‌کند و پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار برگزارشده در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است و فقط تیم باشگاهی فوتبال ایران است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است. این باشگاه یکی از پرافتخارترین

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.