بورس سهام ایران نزدیک به سقوط است؟

روزنامه “آفتاب یزد” در گزارشی مفصل از بورس کالای ایران ، واقعیت نگرانی از افزایش قیمت سهام و ثبت سوابق در این زمینه را مورد بررسی قرار داد و این روزنامه در مورد عواقب سقوط بورس سهام بر بقیه قیمت ها هشدار داد.


این روزنامه خاطرنشان کرد: نمی توان از اظهارات مسوولانی که تلاش می کنند واقعیت بورس را به عنوان خواستار امدادرسانی نشان دهند ، راضی نیست و گفت: این افزایش مطابق با استانداردهای بین المللی برای بورس اوراق بهادار در جهان نیست.
روزنامه “آفتاب یزد” در گزارشی مفصل از بورس کالای ایران ، واقعیت نگرانی از افزایش قیمت سهام و ثبت سوابق در این زمینه را مورد بررسی قرار داد و این روزنامه در مورد عواقب سقوط بورس سهام بر بقیه قیمت ها هشدار داد.

این روزنامه مصاحبه ای را با اقتصاددان ، قاسم صادقی انجام داد ، و این روزنامه را اطمینان داد كه اقتصاد ایران با كاهش درآمد ناخالص ملی و نقدینگی مالی كه باعث ایجاد تورم ویرانگر شد ، دوره ركود بزرگی را پشت سر می گذارد.

صادقی اظهار داشت:

“اصلی ترین انتقادی که در این مرحله در دولت وجود دارد این است که قادر به ایجاد فضای اقتصادی و جو امن برای شرکت ها نیست ، همچنین عدم توانایی آن در اعمال نفوذ و اقتدار توسط شرکتهای فعال در بورس اوراق بهادار است که از پول مردم برای تحریک و تقویت تولید استفاده کنند.”

صادقی توضیح داد: اقتصاد امروز ایران رنج بسیاری را متحمل می شود ، به طوری که شما شرکتی را برای سرمایه گذاری در زمینه تولید و پذیرش ماجراهای متعدد از این طریق پیدا نمی کنید و به همین دلیل گرایش به بورس کالا به بهترین انتخاب برای این شرکت ها تبدیل شده است

بورس سهام ایران نزدیک به سقوط است؟
بورس سهام ایران نزدیک به سقوط است؟

از نظر اقتصادی ، برخی روزنامه ها درباره بحران ارزی و مسئله 27 میلیارد دلار برای صادرات که به کشور بازگردانده نشده بودند صحبت کردند. “اقتصاد بویا” با عنوان “توطئه ارز” عنوان شده است ، در حالی که “جهان ساخته” نوشت: “هفت مرحله از ارز” برای نشان دادن پیچیدگی این موضوع و مشکل با توجه به تحریم های شدید ایالات متحده علیه ایران ، پول به ایران بازگشت.

در مورد “اصلاحات اصلاحات من” ، من در متن دیگری نوشتم ، و “علائم افزایش قیمت دلار به 40 هزار تومان” نوشتم و حضور احزاب در خانه را که منافع خود را با قیمت بالای دلار پیدا می کنند ، تأیید کردم.

و با انتقاد از روزنامه ها “عدالت اقتصادی” و “اقتصاد سرمد” ، دولت با توجه به وحشیگری و ظهور مجنون ، به بحران قیمت و کند شدن آن در ارائه خدمات پذیرایی از شهروندان پرداخت ، بنابراین من “توجیه اقتصادی” نوشتم: “دو دلار ارزش حمایت مالی ماهانه” ، در حالی که با عنوان “اقتصاد سرمد” وی گفت: “ارزش حمایت مالی ماهانه تنها شخصی است که توسط دولت کنترل می شود.” و او از عدم افزایش این حمایت و فراموش کردن بخش بزرگی از شهروندان که به مبانی زندگی خود به این مبلغ کمی بستگی دارند ، انتقاد کرد.

سایر روزنامه ها نسبت به ادامه بحران کورونا در مورد واقعیت شهروند و اقتصاد ایران هشدار داده اند و به اظهارات مقامات رسمی درباره ادامه ویروس برای ماه های آینده اشاره کرده اند و تیتر “Roesh Mell” با عنوان “Corona در پاییز و زمستان از بهار و تابستان بدتر است” ، در حالی که “نظرسنجی ها” به نقل از وزارت بهداشت است و می گوید. “عفونت ویروس کرونا قوی تر می شود.”


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.