مخالفت استانداری تهران با طرح تعطیلی تهران به مدت دو هفته برای مقابله با کرونا

 مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا، اظهار داشت آقاي روحاني دستور تعطیلی تهران را صادر کرده است و همين زمان شورای شهر نیز خواستار تعطیلی دو هفته‌ای پایتخت شده، اما استانداری روز یک‌شنبه ۱۸ آبان بيان کرد تعطیلی تهران منتفی است.

استاندار تهران،(انوشیروان بندپی) در گفتگو با رسانه‌های داخلي ایران، با بیان این‌که این طرح خیلی اثربخشی ندارد اظهار داشت : « شناوری ساعات کاری بحثی است که مطرح شده، اما در مراکزی که ارباب رجوع دارند نمی‌توان این طرح را اجرا کرد».

وي ادامه داد که این گونه بحث‌ها پیشتر نیز بررسی شده و دستاوردهای آن‌ها در کنترل شیوع كوويد-19 در مقایسه با پیامدهای آن کمتر است.

موضوع تعطیلی دو هفته‌ای پايتخت اصلا در ستاد مطرح نشده

از همين سوي ، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کوويد-19، با رد شایعات منتشر شده درباره اعلام موافقت آقای روحانی با تعطیلی تهران اظهار داشت : موضوع تعطیلی دو هفته‌ای پايتخت اصلا در ستاد مطرح نشده و شایعه مخالفت  روحاني با این طرح را تکذیب می‌کنیم

از سوی دیگر، رئیس کمیسیون بهداشت مجلس روز یک‌شنبه درباره کاهش ساعات کار مراکز فروش غیر ضروری را شبیه به «شوخی» عنوان کرد و افزود : مردم اگر بخواهند خرید کنند قبل از ساعت ۱۸ در این مراکز تجمع خواهند داشت 

بنابر گزارش‌های رسمی، بیشترین آمار مرگ‌ومیر ناشی از کوويد-19 وابسته به تهران است و نصف از جان‌باختگان کرونا در ايران  از تهران هستند.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.