رئیس پلیس پایتخت: مسئله آزار و اذیت زنان در تهران برای ما دغدغه نشده است



`آقای رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی پايتخت، افزایش آزار و اذیت زنان در تهران را رد کرد و با خودداری از ارائه آمار در این زمینه،اظهار داشت که آزار و اذیت زنان در پايتخت کم بوده و هیچ زمان برای پلیس  تبدیل به دغدغه نشده است.


حسین رحیمی روز شنبه ۲۴ آبان در مصاحبه با خبرگزاری مهر اظهار داشت : «بنابر آمار و اطلاعات و طبق دقیق‌ترین بررسي پايتخت (تهران) امن‌ترین جا برای زنان است.

وي افزود: واقعا نمی‌توان شماري را بيان کرد؛ زيرا که آنقدر آزار و اذیت بانوان کم بوده که هیچ‌زمان برایمان تبدیل به دغدغه نشده و رقم خاصی در این زمینه نداریم.

امنیت زنان در  پايتخت از وضعیت بهینه‌ای برخوردار نیست

خبرگزاری ایسنا بنابر نتيجه یک‌ پژوهش نوشت که «امنیت زنان در تهران از وضعیت بهینه‌ای برخوردار نیست» و احساس امنیت زنان در همه مناطق شمالی پايتخت بیشتر از زنان مناطق جنوبی در تهران است.

آقاي رحيمي درباره وضعیت امنیتی پل‌های عابر پیاده مخصوصا برای زنان اظهار داشت : « برخي از این پل‌ها، تابلوهای تبلیغاتی به شكل هاي نصب شده که راه دیدی از بیرون نداشته است.

او از شهرداری پايتخت مي خواهد در چینش تابلوهای تبلیغاتی تغییر رفتار داشته باشد

از همين سوي عضو شورای شهر پايتخت(  زهرا نژاد بهرام،)، اظهار داشته بود: «وجود معابر دندانه‌ای، شمشادهای بلند، پل‌های عابر پیاده پوشیده، پیچ‌های بدون دید در بعضی معابر و ... از ميان واردی است که حس عدم امنیت را در زنان تشدید می‌کند.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.