علی ربیعی : کاهش قیمت مرغ را وعده داد

  سخنگوی دولت ایران،امروز۴ آذر وعده داد که قیمت مرغ که در بعضی شهرها به کیلویی ۳۶ هزار تومان رسیده است کاهش یافت و به ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان برسد.

حکومت ایران در تیرماه سال جاری قیمت مرغ را 15000 تومان تصویب کرد اما در آبان ماه امسال پس از رشد سریع قیمت مرغ در بازار ، قیمت مصوب مرغ را 20 هزار و 400 تومان اعلام کرد.


افزایش قیمت مرغ در سخنان رهبر جمهوری اسلامی در روزهای اخیر نیز منعکس شد و وی در تاریخ ۱۳ آبان قیمت کالاهایی مانند گوشت ، مرغ ، گوجه فرنگی و پوشک را "بی اساس و غير منطقي " توصيف کرد.

   وی اضافه كرد: "همه این هزینه ها و مشکلات با هماهنگی آژانس ها قابل حل است."



آقای ربیعی امروز ،چهار آذر در یک  نشست خبري، "تأمین کم ارز مورد نیاز کالاهای اساسی" را دلیل اصلی افزایش قیمت اشاره کرد.



وزیر جهاد کشاورزی و صنعت جلسه فوق العاده ای برگزار کرد


در همين روز ، وزیر جهاد کشاورزی و صنعت جلسه فوق العاده ای برگزار کرد و وزیر صنعت ، معدن و تجارت ایران علیرضا رزیم حسینی ادعا کرد که قیمت کالاهای عمده در ايران "هفته آینده به طور قابل توجهی تغییر خواهد کرد".


آقاي خامنه اي روز ۱۳ آبان  درباره  افزايش بعضی کالاها از ميان آن مرغ سخنرانی کرد، مرغ هر کیلو ۲۵ هزار تومان بود، اما  در طی  بیست روز گذشته با ۱۱ هزار تومان كراني نرخ به ۳۶ هزار تومان رسید.




Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.