نزدیک به ۱۴ هزار مبتلا كرونا دیگر در آمار رسمی

  وزارت بهداشت  جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که 13721 نفر دیگر طی 24 ساعت گذشته به ویروس کرونا مبتلا شدند

بر اساس آمار رسمی که روزانه سخنگوی وزارت بهداشت سیما لاری منتشر می کند ، 483 بیمار دیگر نیز از ویروس کووید-19 فوت کرده اند و شمار کشته ها را به 45700 نفر رسيد

روز قبل ، تعداد رسمی بیماران جدید در روز 12460 نفر و تعداد مرگ و میر در روز دوشنبه 453 نفر بود ، بنابراین هر دو رقم از دیروز به سه شنبه افزایش یافت.

این شماري ها ، که به گفته مقامات بهداشتی غیر واقعی هستند ، در حال افزایش است که ایران طی سه روز گذشته محدودیت های جدیدی را بر ده ها شهر اعمال کرده است.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه كرد که تعداد موارد و بستری های روزانه در بیمارستان در فارس همچنان در حال افزایش است و اکنون از ابتدای شیوع به بالاترین سطح خود رسید

افزايش نگرانی مردم از ابتلا به كوويد19 به بالاترين سطح برسيد

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران ، روز سه شنبه ، نتایج یک نظرسنجی را منتشر کرد و گفت: "مردم نگران رسیدن کرونا به بالاترین سطح از ابتدای شیوع بیماری هستند."

آقاي یگانه اظهار داشت : "کرونا و مشکلات اقتصادی روزهای سختی را برای مردم ایجاد کرده است." امروز هیچ اولویتی جز سلامتی جسمی و آرامش روانی مردم وجود ندارد.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.