سقوط شدید نرخ خودرو در بازار كشور

 رسانه‌های داخلي ایران خبر داده‌اند نرخ خودرو در بازار خودرو ایران در پی بيان نتایج انتخابات ایالات متحده کاهش چشمگیری داشته است. اما این کاهش تا کجا ادامه پیدا می‌کند و آینده این بازار چیست؟

آقاي زاوه کارشناس بازار خودرو به سایت بیت‌ران اظهار داشته است در پی انتخابات ايالات متحد و انتخاب جو بایدن رئیس آمریکا شاهد کاهشی در حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد در بخش‌های متفاوت بازار طی دو ماه آینده خواهیم بود.

در بازار خودرو کاهش نرخ ۵ تا ۱۵ میلیون تومانی در محصولات داخلی و ۱۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی در محصولات کره‌ا ي وچینی  رخ داده است.

 آینده بازار خودرو به کجا خواهد رفت؟

بازار خودرو كشور قبل از انتخاب  بایدن به عنوان رئیس‌جمهور ايالات متحد به شرایط عجیبی رسیده بود و فاصله قیمت بعضی خودروها در بازار با کارخانه به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده بود.

خودروسازان ایرانی فکر می‌کردند نرخ بازار خودرو كشور با انتخاب مجدد ترامپ افزایش پیدا می‌کند بنابراين فرضیه، قصد افزایش نرخ کارخانه‌ای خود را داشتند، اتفاقی که در وقت حالي منتفی یا غیر قابل اجرا به نظر می‌رسد.

نرخ خودرو در ایران مربوط به قیمت دلار است و احتمالاً دارد با کاهش بیشتر قیمت دلار، نرخ خودرو هم در بازار خودرو كشور کاهش پیدا کند.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.