رضا تبریزی، به 'بازداشتگاه‌ اطلاعات نیروی انتظامی' منتقل شده

 قهرمان پرورش اندام و بدنساز مشهدی رضا تبریزی، که به اتهام "توهین به مقدسات" بازداشت شد، بر اساس برخی منابع نزدیک به جامعه ورزشی در مشهد، پس از دستگیری به "بازداشتگاه‌ اطلاعات نیروی انتظامی" منتقل شد

آقاي تبریزی با انتشار متنی در اینستاگرام از تعطیلی باشگاه‌های ورزشی به ‌علت کوويد-19 و همين زمان انجام شدن آیین‌های سوگواری محرم و باز بودن اماکن مذهبی انتقاد کرده بود. 

او به علت  اين متن و واژگانی که در اینستاگرامی به کار رفته، متهم به توهین به امامان شیعه شد

این استوری، بعد از بازداشت او نوری از صفحه اش حذف شد و متن دیگری مبنی بر "عذرخواهی" منتشر شد.

توهین‌گر فاطمه اعدام باید گردد

 

 

بعد از بازداشت آقاي تبریزی گروه‌های مذهبی مشهد در حرم امام هشتم شیعیان این اقدام او را محکوم کردن و خواستن اقدام قاطع با او شده‌اند. 

آنها با شعارهای "فحاش بر ائمه اعدام باید گردد"، "توهین‌گر فاطمه اعدام باید گردد"، "مرگ بر نوچه دست مکرون" ميخواهد  اقدام مسئولان قضایی شدند.

برادرش محسن تبریزی به نمایندگی از خانواده تبریزی در محادثه  با تلویزیون استانی خراسان رضوی از این اقدام بيان برائت کرد و از خانواده شهدا و هیات‌های مذهبی عذرخواهی کرد .

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.