آمار رسمی کرونا در كشور؛ رکورد مرگ‌ومیر و ابتلا باز هم شکسته شد

 آمار رسمی ابتلا به کوويد19 در ایران و مرگ‌ومیر ناشی از آن رکورد تازه‌ای به جا گذاشت و به بیش از ۸ هزار مبتلا و ۴۴۰ فوتی از ديروز تا امروز رسید.

 سخنگوی وزارت بهداشت كشور، روز دوشنبه ۱۲ آبان، بيان کرد که در شبانه‌روز گذشته با درگذشت ۴۴۰ نفر دیگر از مبتلایان، آمار رسمی کل قربانیان كرونا به ۳۵ هزار و ۷۳۸ نفر رسید.

بالاترین آمار رسمی فوتی در یک شبانه‌روز وابسته به دیروز بود که ۴۳۴ نفر بيان شد.

 سخنگوی وزارت بهداشت همچنین از شناسایی ۸ هزار و ۲۸۹ بیمار نو در این مدت خبر داد و اظهار داشت که مجموع کل مبتلایان به ۶۲۸ هزار و ۷۸۰ نفر رسیده است.

به‌گفته خانم لاري، سه هزار ۲۳ نفر از بیماران جدید بستری شده‌اند و در حال حاضر ۵۳۱۵ نفر از بیماران در وضعیت سخت این بیماری و تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

 

آمار مرگ‌ومیر حداقل ۳ برابر آماری

در تازه‌ترین اظهارات ، رئیس سازمان نظام پزشکی كشور، دیروز اظهار داشت که آمار مرگ‌ومیر حداقل ۳ برابر آماری است که وزارت بهداشت بيان می‌کند.

در هفته های اخیر با افزایش شدید میزان ابتلا و مرگ‌ومیر در كشور، تلاش‌های دولت ایران برای اعمال محدودیت‌های گسترده برای مهار بحران کوويد19 افزایش یافته است.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.