افزایش سریع مرگ‌ومیر كروناي و رونق بازار سیاه «داروهای» تایید نشده

 در حالی که افزایش سریع مرگ و میر ناتج از کوويد-19 در كشور ادامه دارد، یک عضو ستاد ملی کرونا از وضعیت آشفته دارویی در ایران انتقاد کرد و اظهار داشت فروش داروهای تایید نشده یا بی‌اثر در بازارهای غیررسمی مثل ناصر خسرو تهران افزایش یافت

سخنگوی وزارت بهداشت كشور از جان باختن ۴۵۳ بیمار دیگر و شناسایی ۱۲ هزار و ۴۶۰ بیمار نو در طول ۲۴ ساعت اخير خبر داد.

خانم لاری که امروز سوم آذر به روال معمول آمار رسمی شیوع و مرگ و میر کوويد-19 در ایران را بيان می‌کرد، از وضعیت سخت ۵۸۱۲ نفر از بیماران نیز خبرگزاري كرد.

بنابراين آمار رسمی، شماري کل قربانیان کوويد19 در كشور به ۴۵ هزار و ۲۵۵ نفر رسید و کل مبتلایان به این بیماری نیز ۸۶۶ هزار و ۸۲۱ نفر بيان شده است.

انتقاد عضو کمیته کوويد-19 از سردرگمی در بازار دارو

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا در كشور،(مینو محرز،) با تاکید بر اینکه هنوز هیچ دارو و درمان اختصاصی برای بیماری کوويد-19 وجود ندارد، از فروش بعضی داروها بین قیمت ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان در بازار ناصر خسروی تهران به نام «داروی کرونا» خبرگزاري داد.

خانم محرز با نشان به اینکه توزیع این داروها مردم را سردرگم می‌کنم ، از وزارت بهداشت می خواهد که نظارت در این زمینه را افزایش دهد.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.