ابلاغ یک قانون جدید؛ دولت باید تا اخر سال به «۶۰ میلیون نفر» یارانه خرید کالاهای اساسی هزينه کند

 رئیس مجلس شورای اسلامی(محمدباقر قالیباف) قانون الزام دولت به پرداخت یارانه کالاهای عمده را به آقای روحانی ابلاغ کرد.

پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار مجلس، خانه ملت، یکشنبه خبر داد که بنابر این قانون که هفته گذشته به تایید شورای نگهبان رسید، دولت باید تا آخر سال به ۶۰ میلیون نفر یارانه خرید کالاهای عمده هزينه کند.

آقای کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان ۲۸ آبان‌ماه در صفحه توییتر خود نوشت طرح الزام دولت به پرداخت یارانه کالاهای عمده که هفته گذشته با ایراد اصل ۷۵ مواجه شده بود.

 بعد از انجام اصلاحات از طرف نمایندگان مجلس، از سوي شورای نگهبان مغایر شرع و قانون اساسی تشخیص داده نشد.

محمدباقر قالیباف بعد از ابلاغ این قانون اظهار داشته است الان دولت موظف است با فراهم کردن اجرایی قانون، پرداخت این یارانه به مردم را با سرعت آغاز کند.

آقاي مفتح (سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه) خبر داده بود بنابر این طرح که به تصویب شورای نگهبان رسیده، حكومت باید به گونه‌ای ساماندهی کند که نیازهای عمده خانوارها با نرخ مورد تایید سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با قيمت ارز ترجیحی از طریق کارت الکترونیکی يا کالابرگ  با اولویت تولیدات داخلی در اختیار مردم قرار گیرد.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.