واکنش پلیس به خودکشی کارگر جوان در رودبار

 بعد از خودکشی یک کارگر جوان معدن در رودبار گیلان ناشي از مشکلات معیشتی پس از بیکاری،‌ فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان دلیل مخالفت با ادامه اشتغال او در معدن را «سابقه درگیری» توصيف و نشان دهد مدیر معدن «چندین‌بار» با او مساعدت کرده بود.

بنابراين روزنامه شهروند، کارگر ۳۲‌ ساله‌ای به نام حمیدرضا بهبودی، مشهور به «صابر»، در روستای گنجه گیلان، به دلیل عدم توانایی تامین هزینه‌های زندگی خانواده‌اش، در مقابل شرکت معدن که اجازه ادامه کار به او نداد، خودش را سوزاند.

فرمانده انتظامی رودبار، با اشاره به آغاز تحقیقات در زمینه این حادثه اظهار داشت : بنابر اطلاعات رسیده، این کارگر معدن سوابق درگیری و تنش با کارگران دیگر را داشته است

هیچ درخواستی در مشکلات شغلی‌اش مطرح نکرده بود.

رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی رودبار، اظهار داشت  صابر  پیش از حادثه «هیچ درخواستی» در مشکلات شغلی‌اش مطرح نکرده بود.

‌بستگان صابر نشان مي دهند که این کارگر جوان با وجود درخواست ادامه کار و بازگشت به معدن با مخالفت‌های پی در پی کارفرما مواجه شده بود. 

پسرخاله اش اظهار داشت : «بعد از ظهر روز حادثه، باز هم به شرکت رفت. به او گفتند دیگر اینجا نیا.»

بنا بر گزارش‌ها، صابر هم‌ حالا در بیمارستان بستری است و به دلیل آسیب‌دیدگی ۹۰ درصدی ریه‌هایش در وضعیتی نامساعد به سر می‌برد.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.