آبگرفتگی در هشت استان در ایران

  جمعیت هلال احمر ایران اعلام کرد که 8 استان ایران آبگرفتگی و سیل  شده است. به گفته مهدی ولی پور ، رئیس جمعیت امداد و نجات هلال احمر ایران ،آبگرفتگی و سیل  طی 72 ساعت گذشته رخ داده است.

آقای ولی‌پور گفت که پس از سیل ، "به" 50 شهر بادیه نشین ، روستا و منطقه در هشت استان ، از جمله ایلام ، بوشهر ، خوزستان ، فارس ، قزوین ، کهگیلویه ، بویراحمد ، گلستان و لرستان "کمک شد.

بنابر این گزارش ها ، تاکنون 1912 نفر نجات یافته و 160 نفر نیز تخلیه شده اند.

این مقام هلال احمر ایران گفت: "در حال حاضر کار امدادرسانی در خوزستان ، بوشهر ، ایلام ، کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است."

پس از بارندگی شدید در ایران ، برخی از استانهای جنوبی کشور با سیلاب و طغیان مواجه شدند و تصاویر سیل منازل و اعتراضات ساکنان برخی از شهرهای جنوبی ایران در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

بندر ماهشهر با 107 میلی متر بیشترین میزان بارندگی در استان را شاهد بود و برخی از ساکنان این شهر مجبور به ترک خانه های خود شدند.

جاری شدن سیل و بالا رفتن فاضلاب در مناطق شهری از جمله مشکلات شهرهای خوزستان است که ساکنان این استان بارها به آن اعتراض کرده اند.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.