تعطیلی دو هفته‌ای یک مسکن است

 آقای طبرسی،‌ رئیس بخش عفونی بیمارستان «مسیح دانشوری» در پايتخت، ضمن انتقاد از بی‌توجهی به شیوع شدید کوويد19 در كشور اظهار داشت تعطیلی دو هفته‌ای پیش رو به عنوان یک «مسکن» عمل می‌کند.

پیام طبرسی امروز ۲۸ آبان‌ماه به خبرگزاری ایسنا اظهار داشت :‌ «از ابتدای پیک سوم تا به امروز آمارها همواره صعودی و رو به بالا بوده است.  اين انتظار ما  بود که آمارها کاهشی يافتن، ولی هنوز این اتفاق نیفتاد و این مساله اشاره كند آن است که چرخه انتقال بیماری بسیار فعال شد

او با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری، دو هفته تعطیلی پیش رو را مثل «مسکن» عنوان كرد که از بار بیماری خواهد کاست. این متخصص عفونی درمان اساسي را رعایت همیشگی  اصول پیشگیری از ابتلا و انتقال بیماری دانست.

 کشور از اول آذرماه دو هفته به شكل کامل تعطیل شوند

بعد از افزایش انتقاد های کارشناسان و مسئولان حوزه بهداشت، ۱۵۰ شهر و کلانشهر ایران از اول آذرماه به مدت دو هفته به صورت کامل تعطیل شوند و تردد به  آنها ممنوع خواهد بود.

آقاي طبرسی اضافه كرد: «فهمیدن وخیم بودن اوضاع سخت نیست. در وضع حالي همه در اطرافیان دور و نزدیک خود اخبار ابتلا،‌ بستری،‌ انتقال به آی‌سی‌یو و مرگ و میر را می‌شنوند.

وي ادامه داد ، ابتلای گروهی و خانوادگی وجه بارز پیک سوم شیوع کوويد19 است.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.