تعداد مبتلایان كرونا در كشور به روزانه ۹ هزار نفر نزدیک شد

 بنا بر آخرین آمار رسمی کرونا در كشور، تعداد جان‌باختگان در یک شبانه‌روز همچنين بیش از ۴۰۰ نفر و تعداد مبتلایان نیز نزدیک به ۹ هزار نفر بيان شد که رکورد تازه‌ای محسوب می‌شود.

سیما سادات لاری روز سه‌شنبه، ۱۳ آبان، تصریح کرد که در شبانه‌روز گذشته با جان باختن ۴۲۰ نفر دیگر از مبتلایان، آمار رسمی کل قربانیان كرونا  به ۳۶ هزار و ۱۶۰ نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت ایران هم‌چنین از شناسایی ۸ هزار و ۹۳۲ بیمار جدید در این مدت خبر داد و مجموع کل مبتلایان را به ۶۳۷ هزار و ۷۱۲ نفر بيان کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت،افزود كه  سه هزار و ۲۹۴ بیمار جدید در این مدت بستری شده‌اند و در حال حاضر ۵۳۷۸ نفر از بیماران در «وضعیت سخت این بیماری و تحت مراقبت ویژه قرار دارند.»

 معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران،  رقم واقعی عدد مبتلایان به کرونا در كشور«خیلی بزرگ‌تر از عددی است که در حال حاضر به عنوان تعداد موارد ابتلا مطرح می‌شود.»

ممنوعیت ورود و خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی

با وجود بيان  «ممنوعیت ورود و خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی» در ۲۵ مرکز استان از ديرزو ، فرمانده ستاد مقابله با کوويد-19 در تهران تصریح کرد که ترافیک پایتخت تغییر قابل توجهی نکرده است.

عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا،مینو محرز، نيز در گفت‌وگوی امروز خود با ایسنا، وضعیت شیوع بیماری در ايران را «بسیار بد» توصيف کرد و از افزایش عددي «بیماران بدحال مسن» و «بیماران زمینه‌ای مبتلا» خبرگزاري كرد


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.