ستاد حقوق بشر قوه قضاییه: زندانیان خارجی گاهی حاضر نیستند از زندان‌های ایران بروند

 علی باقری کنی ، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران با اشاره به مبادله زندانیان خارجی گفت که زندانیان سایر کشورها بعضی اوقات نمی خواهند از زندانهای ایران به زندانهای کشور خودشان منتقل شوند.



روز سه شنبه  سوم فروردین‌ماه باقری کنی انتقاد دولت های غربی از وضعیت نامناسب زندانیان در ایران را "بازی" توصیف کرد و گفت: «ما در تعامل با کشورهای دیگر حاضر شدیم برخی از شهروندان آن‌ کشور‌ها را مبادله کنیم تا ادامه محکومیت خود را در کشورشان بگذرانند.»



وی افزود: "بعضی اوقات زندانیان کشورهای دیگر در ایران نمی خواهند از یک زندان به زندان دیگر در کشور خود منتقل شوند. مقام قضایی اسامی این کشورها را ذکر نکرد.


رغماينكه ، طرح تبادل زندانی یکی از زمینه های همکاری پیشنهاد شده توسط دولتهای تهران و غرب پس از تشدید تنش میان آنها بر سر برنامه های هسته ای و موشکی و همچنین اقدامات منطقه ای ایران بود.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.