افزایش سفرهای نوروزی؛ وزارت بهداشت در مورد «چرخش» کرونای جهش‌‌یافته «هشدار داد»

 معاون وزیر بهداشت ایران یک بار دیگر شهروندان را با «توصیه و هشدار» بدون ارائه راه حل دولتی برای کنترل و مهار كرونا  اکتفا کرده و از«چرخش» كرونا جهش یافته در کشور هشدار داد. وی افزود که باید منتظر نتیجه سفرها و بازدیدهای نوروزی در هفته های آینده باشیم.


براساس گزارش روز سه شنبه سوم فروردین خبرگزاری فارس ، ایرج حریرچی عصر دوشنبه در یک برنامه تلویزیونی افزود که برنامه های نوروزی همچنین تعداد شهرهای سرخ کشور را افزایش داده است.



وی با اشاره به روند فزاینده شیوع کرونا در کشور ، از یک هفته قبل از آغاز سال 1400 ، وی گفت که اکنون تعداد شهرهای قرمز و نارنجی به 51 شهر رسیده است.


معاون وزیر بهداشت ایران هشدار داد ، در حالی که وی نسبت به افزایش تعداد بیماران و قربانیان ناشی از مسافرت و شیوع ویروس در شهرهای مختلف کشور هشدار داد ، اما دولت ایران از اعمال ممنوعیت سفرهای نوروزی خودداری کرده است.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.