رضا پهلوی: «نه به جمهوری اسلامی»، حلقه‌ وصل همه معترضان پراکنده است

 شاهزاده رضا پهلوی ، دوشنبه 25 اسفند ، در یک پیام ویدیویی اعلام کرد که کمپین "نه به جمهوری اسلامی" از قلب جامعه ایران آغاز شده است ، بنابراین هیچ جریان و حزب و گروهی نمی‌تواند به تنهایی خود را مالک و مبتکر آن بداند.


آقای پهلوی تأکید کرد که «نیروها و گروه‌های سیاسی گوناگون با تمرکز بر این خواسته‌ ملی می‌توانند راه را برای رسیدن به یک همگرایی فراگیر بگشایند و طیف‌های مختلف و فعال را به یکدیگر نزدیک‌تر کنند».



او با اشاره به مشکلات در ایران اضافه كرد : «امروز از کولبران کردستان تا سوخت‌بران سیستان و بلوچستان، از جوانان و دانشجویان تا کارگران کارخانه‌ها و بازنشستگان، از خانواده‌های دادخواه تا معترضان زندانی دی۹۶ و آبان۹۸، همگی ریشه مشکلات خود را در یک‌جا می‌بینند: حکومت بی‌کفایت و ناکارآمد جمهوری اسلامی ​نه به جمهوری اسلامی، حلقه‌ وصل همه معترضان پراکنده است که می‌دانند حل مشکلات‌شان تنها با رفتن این حکومت میسر می‌شود».


رضا پهلوی در این پیام خواستار فراگیری پیام کارزار «نه به جمهوری اسلامی» شد و اظهار داشت: «هر کدامِ شما امروز می‌توانید با به‌کارگیری روش‌های نوین و مبتکرانه در فضای مجازی و واقعی، پیام این کمپین را فراگیر کنید».

این کمپین هفته گذشته با امضای بیش از 600 فعال جامعه مدنی و فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.