طومار شهروندان ایران به رییس‌جمهور چین: توافق با جمهوری اسلامی مردود است

 پس از واکنش ها به امضای توافق نامه 25 ساله بین جمهوری اسلامی و چین ، صدها نفر از فعالان مدنی با راه‌اندازی طومار دادخواستی خطاب به رییس‌جمهور چین اعلام کردند جمهوری اسلامی نماینده ملت ایران نیست و این توافق «مردود» به شمار میره


این طومار آنلاین که تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر آن را امضا کرده‌اند، با عنوان «فروش ایران به چین را متوقف کنید» راه‌اندازی شده است.


امضای این طومار در حالی صورت می‌گیرد که در رسانه‌های اجتماعی کاربران با داغ کردن هشتگ‌هایی، از این توافق به عنوان «فروش کشور» یاد کرده و خواستار لغو آن از سوی حکومت ایران شده‌اند.



در قسمتی از این طومار خطاب به شی‌ جین پینگ، رییس‌جمهور چین،‌ نوشته است «رژیح جمهوری اسلامی ایران که در حال فروپاشی است،‌ نماینده ملت ایران نیست و مردم با هر مناسبتی این عدم نمایندگی را ابزار کرده‌اند.» 


در همین زمینه به اعتراضات سراسری سال‌های اخیر، کاهش مشارکت در انتخابات و کارزار «نه به جمهوری اسلامی» در رسانه‌های اجتماعی اشاره شده است.

Share:

2 comments:

  1. نظام جمهوری اسلامی نماینده ملت ایران نیست قرارداد باطل است

    ReplyDelete

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.