پروین محمدی، فعال کارگری، به دلیل سخنرانی در تجمع بازنشستگان به یک سال زندان محکوم شد

 پروین محمدی ، فعال کارگری ، نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه صنف آزاد کارگران ایران و عضو موسس شورای کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی ، به دلیل سخنرانی در تجمع بازنشستگی به یک سال حبس محکوم شد.


به گزارش اتحادیه کارگران آزاد ایران ، پروین محمدی به دلیل پرونده ای که در سال 96 علیه وی تشکیل شد ، به صورت غيابي به یک سال حبس محکوم شد  و همزمان حکم جلب و ممنوع الخروجی او نیز صادر شده است



بر اساس این گزارش ، اتهامات علیه پروین محمدی ، که منجر به یک سال حبس زندان وی شد ، شامل تبلیغ علیه رژیم با سخنرانی با جمعی از کارگران بازنشسته در مورد مطالبات بازنشسته و نیز مصاحبه درباره آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو بوده است.


پروین محمدی پیش از این به دلیل فعالیتهای مدنی و کارگری خود دستگیر و زندانی شده بود ، از جمله در تاریخ ۶ اردیبهشت‌ ۹۸، ، به همراه تعدادی از فعالان کارگری که در پارک جهانی گاراژ بازداشت شده بودند.وی برای اجرای حکم خود به یک سال زندان و از آذرماه ۹۸ تا اردیبهشت‌ماه ۹۹ برای تحمل این حکم زندانی شد.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.