شهبانو فرح پهلوی: شما زنان ایرانی به‌زودی جایگاه‌‌‌تان را که با این حکومت به تاراج رفته، باز پس خواهید گرفت

 شهبانو فرح پهلوی در پیامی به مناسبت روز جهانی زن ، به مبارزه و فداکاری زنان ایرانی به خاطر حقوق پایمال شده و تحقق فردای ایرانی آزاد اشاره کرد.و گفت: "من فکر می کنم که شما زنان ایرانی به زودی به جایگاه غصب شده خود که توسط این دولت غارت شده است باز خواهید گشت."


در بخشی از این پیام ، ملکه فرح پهلوی گفت که 8 مارس روز یادآوری تمام زنان جهان است که حقوق آنها رعایت نشده است  و هنوز بخشی به همین دلیل این درد مشترک را با هم فریاد می‌کنند.



شهبانو فرح پهلوی افزود: "در ایران ، حدود صد سال پیش ، به رهبری رضا شاه بزرگ ، در مدارس ابتدایی و متوسطه و دانشگاه ها برای زنان امکانات آموزشی فراهم شد. در دوران سلطنت محمدرضا شاه ، زنان ایرانی بسیاری از قوانین به نفع زنان تدوین شده است.


 شهبانو فرح پهلوی ، در بخشی از این پیام تأیید کرد که  من باور دارم که شما زنان ایرانی به‌زودی جایگاه غصب شده‌تان را که با این حکومت به تاراج رفته، باز پس خواهید گرفت..

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.