گوهر عشقی: تا این حکومت برقرار باشد راه نجاتی برای مردم نیست

 گوهر عشقی ، مادر ستار بهشتی ، وبلاگ نویس ، که در سال ۱۳۹۱ پس از شکنجه دردر بازداشتگاه پلیس فتا کشته شد، طی پیامی به مناسبت سال نو به «چهار دهه جنایت» جمهوری اسلامی نشان دهد و گفت تا این حکومت برقرار باشد راه نجاتی برای مردم وجود ندارد.


در این نامه ، که در روز چهارشنبه ،چهارم فروردین‌ماه منتشر شد ، آشگی به برخوردها و اقدامات دولت ایران در مواردی مانند اعدام های  ۱۳۶۰ سرکوب اعتراضات دانشجویی در سال ۱۳۷۸  و بازداشت اعتراضات سراسری سال‌های اخیر اشاره کرده است.



وی روح الله خمینی و علی خامنه ای را «خلیفه اول و دوم حکومت نوپای به ظاهر اسلامی» خواند و نوشت: «باید بپذیریم مجذوب رویای رسیدن به حکومت عدل علی که برایمان ترسیم کرده بودند شده بودیم.» مادر این مرد جوان ، قربانی سرکوب دولت ایران ، می گوید مردم چیزهایی مانند "اعدامهای وحشیانه" جمهوری اسلامی را فراموش نمی کنند.


گوهر عشقی  با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراین افزود: «نباید ما مردم فراموش کنیم که خطای انسانی آن هنگام رخ داد که مردم نجیب ایران اختیار خود را در سال ۱۳۵۷ به دست گروهی درنده‌خو و خون‌خوار واگذار نمودند.»

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.