امام جمعه تهران مناظره‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری را تهدید کرد

 


موحدی کرمانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خطیب نماز جمعه تهران ضمن هشدار به نامزدهایی که در روند مناظره انتخاباتی «رویه اهانت» را در پیش گرفتند، اظهار داشت «بترسید که گرفتار رد صلاحیت خود توسط شورای نگهبان شوید.»



او همچنین آنها را تهدید کرد که در این‌صورت «مبتلا به رسوایی و خواری در دنیا و عذاب الهی در آخرت» خواهند شد.





در اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، بین عبدالناصر همتی و محسن مهرعلیزاده از یک سو و ابراهیم رئیسی، محسن رضایی و علیرضا زاکانی در سوی دیگر جدال لفظی درگرفت.


محمدعلی موحدی کرمانی روز دوشنبه همچنین رفتار کسانی را که به گفته او در مناظره انتخاباتی «دروغ و تهمت زدند و توهین کردند»، «بزرگترین خیانت» خواند و خواستار عذرخواهی آنان شد.


وی دقیقاً بيان نکرد منظور از «دروغ و تهمت و توهین» به کدام جناح و کدام نامزدهاست، اما اظهار داشت در مناظره‌ها «بعضی از آقایان دردهای جامعه را بیان می‌کردند و می‌گفتند جامعه چه وضعی دارد و چقدر جامعه از گرانی و سایر مسائل و اینکه ارزش پول پایین آمده، ناراحت است. دردها را فشرده بیان می‌کردند و ریشه دردها را هم می‌گفتند که این مشکلات تقصیر چه کسانی است».

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.