محمود احمدی‌نژاد: هشدار می‌دهم بی‌توجهی به اعتراضات کارگران صنعت نفت عواقب خوبی نخواهد داشت

 


ا‌قاي نژاد در بیانیه‌ای ضمن حمایت از اعتراضات کارگران صنعت نفت ایران، به مقام‌های جمهوری اسلامی در موردعواقب این اعتراضات هشدار داد.


احمدی‌نژاد در این بیانیه اظهار داشت که امروز بخش قابل توجهی از کارگران صنعت نفت که از بهترین و دلسوزترین نیروهای فنی و صنعتی کشورند به حق خواستار تبدیل وضعیت قراردادی یکطرفه و شرایط سخت کاری و مرخصی استحقاقی خود هستند.



او اضافه كرد که با منابع عظیمی که وزارت نفت در اختیار دارد تامین خواسته کارگران صنعت نفت چندان مشکل نیست اما «مقاومت بدون منطق در برابر این خواست ریشه در تفکر سرمایه‌داری حاکم بر مدیریت آن وزارت‌خانه و کشور» دارد.


احمدی‌نژاد در بخشی از این بیانیه با انتقاد از مدیریت وزارت نفت و کشور اظهار داشت که این مدیریت «با حذف بدون منطق کارت سوخت و برقراری مجدد و بدون برنامه آن علاوه بر ایجاد زمینه کشته شدن صدها نفر از هموطنان بی‌گناه» شد و «بیش از ده میلیارد دلار از محل قاچاق بنزین» به کشور خسارت وارد کرد.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.