سخنگوی ستاد کرونا در واکنش به وعده‌های نامزدها: فکر می‌کنند واکسن بستنی است

 


علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، در واکنش به وعده‌های بعضی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت : «فکر می‌کنند واکسن بستنی است.»


آقای رئیسی روز دوشنبه در یک جشنواره دولتی، بدون ذکر نام نامزد خاصی افزود «از خواب بیدار می‌شوند و می‌گویند ما سه‌ماهه مردم ایران را واکسینه می‌کنیم، شاید هم این‌ها شمردن بلد نیستند.»



او تاکید کرد: «این‌گونه نیست که بتوان سه ماهه جمعیت کشور را واکسینه کرد؛ کشور‌هایی با نظام سلامت قوی به زانو درآمده‌اند و اگر با مسائل واقع‌بینانه برخورد کنیم، موفق خواهیم بود و با شعار نمی‌توان کار را مدیریت کرد.»


در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران، روند واکسیناسیون در بیشتر استان‌های به دلیل نبود واکسن کرونا متوقف شده است


با این حال بعضی از نامزدها با انتقاد از عملکرد دولت، وعده‌هایی را برای تسریع روند واکسیناسیون کرونا مطرح کردند و محسن مهرعلیزاده نیز از «واکسیناسیون سراسری در عرض سه ماه» سخن گفت.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.