شکیلا منفرد، فعال مدنی، به دست «زندانیان جرائم عمومی مورد ضرب و شتم قرار گرفت»

 


وب‌سایت حقوق بشری هرانا از «ضرب و شتم» شکیلا منفرد، فعال مدنی، به دست تعدادی از زندانیان جرائم عمومی در زندان قرچک ورامین خبر داد.


این خبرگزاری نوشته است که این اتفاق به علت «عدم رعایت طرح طبقه‌بندی زندانیان» و جدا نکردن زندانیان سیاسی از زندانیان جرائم عمومی در زندان قرچک ورامین افتاده است.




یک منبع آگاه به خبرگزاری (هرانا) گفت که ضرب و شتم این فعال غیرنظامی در ۱۷ خرداد "توسط یکی از کارکنان زندان تحریک شد ، پس از آن تعدادی از زندانیان  او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و با درِ قوطیِ تن ماهی مجروح کرده‌اند»..


خانم منفرد، متولد ۱۳۷۲، شهریور سال گذشته، هنگام خروج از خانه توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت و به یکی از بازداشتگاه‌های سازمان اطلاعات سپاه در تهران منتقل شد.


او ابتدا از سوی دادگاه انقلاب تهران به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام و توهین به مقدسات اسلام» به ۶ سال زندان و ۴ ماه کار اجباری در جهاد کشاورزی محکوم شد، اما این حکم از سوی شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر تهران به ۴ سال و ۲ ماه زندان تبدیل شد.



Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.