علی ارژنگی، کودک-مجرمِ محکوم به اعدام، دست به خودکشی زد

 


علی ارژنگی، کودک-مجرمِ محکوم به اعدام روز شنبه، ۲۲ خرداد با بریدن بخشی از گردن و رگ‌هایش، در زندان اردبیل دست به خودکشی زده است.


سازمان حقوق بشر ایران به نقل از یک منبع آگاه گفت که آقای ارژنگی پس از انتقال به بیمارستان 45 بخیه خورده و حال وی وخیم است.




آقای ارژنگی متهم است که چهار سال پیش در حالی که ۱۷ سال داشته مرتکب به «قتل عمد» شده، اما او و وکیلش او را «بی‌گناه» می‌دانند.



این کودک -مجرم در بهمن سال گذشته اظهار داشته بود که شاکی پرونده به او مهلت داده تا با پرداخت یک میلیارد تومان دیه تا پایان اردیبهشت امسال از شکایت خود صرف نظر کند، اما تاکنون خانواده آقای ارژنگی موفق به تامین این مبلغ نشده‌اند.


به گزارش سازمان حقوق بشر ایران، این مهلت تا پایان ماه تیر سال جاری تمدید شده و در صورت عدم تامین دیه از سوی خانواده آقای ارژنگی، حکم اعدام او اجرا خواهد شد.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.