درخواست شهبانو فرح پهلوی برای اختصاص بخشی از واکسن‌های اهدایی آمریکا به مردم ایران

 


شهبانو فرح پهلوی در نامه‌ای از رئیس سازمان بهداشت جهانی خواسته است تا بخشی از واکسن کرونایی که آمریکا قرار است به کشورهای نیازمند به واکسن اهدا کند، به مردم ایران اختصاص یابد.


خانم پهلوی در نامه ای که روز جمعه ، 5 ژوئن منتشر شد ، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور ایالات متحده در مورد اهدای میلیون ها واکسن کرونا تائید شده توسط ایالات متحده به کشورهای نیازمند ، ابراز امیدواری کرد که بخشی از این محموله ها مستقیم مداخله دولت آمریكا و تحت نظارت سازمان بهداشت جهانی بهداشت جهانی باید به مردم ایران اختصاص یابد.



او با اشاره به تعویق واکسیناسیون همگانی از سوی دولت ایران افزود  که اکثریت مردم ایران که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند در معرض ابتلا به کرونا هستند.



آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روز ۱۳ خرداد خبر داد که ظرف روزهای آینده، جزئیات صدور ۸۰ میلیون دُز واکسن کرونا از سوی واشینگتن به دیگر کشورها، اعلام خواهد شد.


به گفته وی، این طرح با برنامه کوواکس سازمان جهانی بهداشت برای کمک به تامین واکسن کشورهای فقیر جهان، هماهنگ خواهد بود.




Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.