قطر با همکاری رژیم ایران بزرگترین حامی تروریسم است

 

 سیاستمداران و بازرگانان ارشد و مؤسسات خیریه و کارکنان دولت قطر با استفاده از دفتر شخصی متعلق به «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر این کشور و دو بانک مهم قطر برای انتقال میلیون‌ها دلار  به گروه تروریستی «جبهه‌ النصره» مربوط به القاعده استفاده کرده‌اند.


 بنابر این گزارش، ادعاهای فوق در اسنادی آورده شده است که نُه شهروند سوریبنا هفته جاری به دیوان عالی لندن ارائه و طرح دعوی کردند و مدعی شدند که در نتیجه این طرح که به قطر منتسب شده است یا به دست جبهه النصره متحمل خسارات مالی، شکنجه، بازداشت خودسرانه و تهدید به اعدام شدند و از دادگاه درخواست جبران خسارات کردند.



روزنامه انگلیسی «دیلی میل» در گزارش خود نوشت، قطر که قرار است میزبان «جام جهانی» بعدی باشد، به صورت قاطعانه تمامی این اتهامات را رد کرده است.


روزنامه تایمز انگلیس که اولین بار این ادعاها را علیه قطر مطرح کرده، مدعی است، نسخه‌ای از اسناد دادگاه را مشاهده کرده و گزارش کرده است که دولت قطر توطئه‌ای را طراحی کرده بوده تا گروه تروریستی جبهه‌ النصره را در جریان ناآرامی‌های داخلی سوریه، تحت حمایت مالی قرار دهد.
Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.