توضیحات خواهر فرحناز خلیلی، عکاس قربانی تجاوز که خودکشی کرد

 

خواهر فرحناز خلیلی، عکاس بوشهری که در پی فشار روانی ناشی از تجاوز و «برخورد بد قاضی پرونده»، خودکشی کرده است، در مصاحبه با پایگاه خبری «دیده‌بان ایران» می‌گوید که وقتی فرحناز خلیلی در پی اختلافات مالی، خشونت کلامی و جسمانی و حتی تجاوز شکایت کرده، قاضی به او گفته است: «حتما خودت 'خراب' بودی که به چنین جایی رفتی.»




پسرعموی فرحناز خلیلی، عکاس ۲۵ ساله بوشهری پیشتر اعلام کرده بود که او دو ماه پیش از خودکشی در پی حضور در یک مراسم عروسی به منظور عکاسی، از سوی صاحب باغ مورد تجاوز قرار گرفته بود.


به گفته خواهر خانم خلیلی، خانواده در بیمارستان متوجه آثار کبودی و سوختگی روی بدن او شده‌اند و در بیمارستان برگه‌ای با دست‌خط او دریافت کرده‌اند که در آن نوشته شده بود «من نتوانستم حقم را بگیرم بعد از من تو برو حقم را بگیر».


خواهر خانم خلیلی در مصاحبه تازه خود اتهاماتی را نیز علیه خانواده فرد متجاوز مطرح کرده است. هنوز از واکنش خانواده فرد متجاوز به این اتهامات خبری منتشر نشده اما دادگستری استان بوشهر ادعای خودکشی فرحناز خلیلی به دلیل رفتار قاضی را تکذیب کرده است.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.