دادستان استان کردستان: دستور برخورد با منتشرکنندهٔ خبر سوزاندن دختر ۲۲ساله را صادر کردیم

 

در پی انتشار خبرهای غیررسمی از درگذشت یک دختر جوان در روستایی در حاشیه سنندج بر اثر سوختگی، دادستان عمومی و انقلاب کردستان روز دوشنبه ۱۲ مهر این خبر را تأیید و در عین حال تأکید کرد «دستور برخورد» با پزشک منتشرکنندهٔ خبر را داده است.




ديروز ایمان نوابی، پزشک جراح، در صفحهٔ اینستاگرام خود نوشت پدر این دختر ۲۲ساله پس از اطلاع یافتن از این‌که دخترش دوست‌پسر دارد، «روی او بنزین ریخته و این زن با ۸۵ درصد سوختگی جان خود را از دست داده است».


 محمد جباری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان، امروز تصريح کرد که در این مورد «دستور لازم به پلیس داده شد تا تحقیقات جنایی انجام شود. همچنین به پزشکی قانونی نیز دستور داده شده تا علت دقیق فوت مشخص شده و کالبدشکافی صورت گیرد.»


این مقام قضایی همچنین اقدام آقای نوابی در اطلاع‌رسانی را «نوعی تخلف» عنوان کرد و افزود: «این موضوع به مسئولان نظام پزشکی ابلاغ شده تا آن را در دستور کار کمیتهٔ انضباطی قرار دهند و برخوردهای لازم صورت گیرد.»

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.