نماینده خرمشهر در مجلس: در آبادان و خرمشهر آب فاضلاب به خورد مردم می‌دهیم

 

احمد لفته‌نژاد نماینده خرمشهر در مجلس در نشست بررسی مشکلات آب و فاضلاب خوزستان گفت: «آبی که به آبادان و خرمشهر می‌رسد، آب نیست و فاضلاب است و در این شهرها آب فاضلاب را به خورد مردم می‌دهیم.»




لفته‌نژاد در نشست بررسی مشکلات آب و فاضلاب خوزستان که شامگاه شنبه در اهواز برگزار شد، افزود که در شهرهای آبادان و خرمشهر «مردم با توجه به این وضعیت آب، با انواع مریضی‌ها و حساسیت‌های پوستی مواجه هستند و مشکلات فراوانی در این زمینه دارند.»




او از سهم آبادان و خرمشهر از «طرح آبرسانی غدیر» انتقاد کرد و خواستار افزایش سهمیه آب شهرهای آبادان و خرمشهر از این طرح شد.



طرح آبرسانی غدیر سال ۸۸ با هدف رساندن آب با کیفیت و با کمیت لازم از محل دریاچه دز به ۲۶ شهر و هزار و ۶۰۸ روستا در خوزستان آغاز شد.


اما با گذشت دوازده سال، به گفته مقام‌های رسمی، پیشرفت این طرح هنوز به نیمه نیز نرسیده و آب آن نیز از رودخانه کرخه تامین می‌شود.



Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.