نزدیک شدن طوفان شاهین به جنوب سیستان و بلوچستان: آماده‌باش در هشت شهر، چابهار تعطیل شد

 


با نزدیک شدن چرخند شاهین به سواحل جنوب شرقی ایران، در هشت شهر جنوب سیستان و بلوچستان آماده‌باش و تمامی مدارس و ادارات چابهار تعطیل شد. همزمان دستور تخلیه اضطراری روستاهای در معرض طوفان نیز صادر شده است.




فرمانداری چابهار بامداد شنبه تصريح کرد که به دلیل هشدار سطح قرمز در پی تشکیل کم فشار حاره‌ای، شروع طوفان و احتمال بارندگی شدید و ایجاد محدودیت تردد، فرماندهی عملیات پاسخ به بحران همه مدارس، دارات و دستگاه‌های اجرایی چابهار، به جز ادارات خدمات‌رسان روز شنبه دهم مهر ماه تعطیل است.


دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان نیز با صدور اطلاعیه‌ای دستور تخلیه روستاهای در معرض خطر طوفان حاره‌ای در جنوب این استان را صادر کرد.


سازمان هواشناسی ایران نسبت به طوفان شدید و سهمگین در سراسر سواحل مکران از چابهار تا تنگه هرمز در روزهای جمعه نهم مهر تا دوشنبه یازدهم مهر هشدار داده است.



Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.