فائزه هاشمی: به بهانه‌ کرونا نمی‌خواهند زنان وارد استادیوم شوند؛ فیفا گول نخورد

 

خانم هاشمی رفسنجانی با اشاره به اولتیمام‌های پیشین فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر الزام فروش بلیت رقابت‌ها به زنان‌ و فراهم آوردن امکان حضور آنان در استادیوم می‌گوید، طرح موضوع کرونا «بهانه» است.




سخنان مسئولان ایرانی در توضیح این مسئله ضد و نقیض بوده است، چنان‌چه از یک سو حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران، می‌گوید که مسئولان خود به نتیجه رسیده‌اند این دیدار بدون تماشاگر باشد و از سوی دیگر حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، تصمیم را مربوط به کنفدراسیون آسیا و شیوع ویروس کرونا دانسته است.



وی افزود : «اول که شنیدم دختران می‌توانند حضوری بازی را ببینند، بسیار خوشحال شدم. البته فکر کردم به خاطر سیاست‌های گذشته‌ی فیفا است. اما امروز که خبر بازی بدون تماشاچی را شنیدم به نظرم یک برخورد بدون صداقت با این موضوع است. بازی استقلال و پرسپولیس و بازی امارات در همین دوران کرونا با تماشاچی برگزار شد. لازم نیست حتماً استادیوم پر شود. »


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.