سخنگوی دولت: حادثه پارک ملت خرابکاری نبود، انفجار بنزین و گازوئیل بود

 


علی ربیعی، سخنگوی دولت اظهار داشته است که شنیده شدن صدای انفجار در پارک ملت «به هیچ عنوان شبیه خرابکاری‌های اخیر نیست» و ناشی از صدای انفجار بنزین و گازوئیل در یک گودال در پارک ملت بوده است.


او افزود كه ««هیچ شواهدی در خصوص امنیتی بودن موضوع از سوی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی داده نشده» و نمی‌تواند با «خرابکاری‌ها نسبتی داشته باشد».




این اظهارنظر در حالی مطرح می‌شود که پیش از این سخنگوی سازمان آتش نشانی ایران گفته بودند در پارک ملت «هیچ اثری از شعله آتش و حریق و یا آوار و تخریب» نبوده و مشخص نیست گودال مدنظر سخنگوی دولت در کجای پارک ملت واقع شده بود که ماموران آتش نشانی آن را ندیده‌اند.



بامداد شنبه، ۱۹ تیر ماه، گزارش‌هایی در خصوص شنیده شدن یک «صدای مهیب» در نزدیکی پارک ملت در شمال تهران منتشر شد و گمانه‌زنی‌های زیادی د مورد علت آن مطرح شد ولی مقام‌های پلیس تهران اعلام كردند  که موضوع خاصی نبوده است.


طی یک سال گذشته عددی از اماکن و تاسیسات حساس در ایران هدف یک سری عملیات مخفی قرار گرفته‌اند که گفته می‌شود کار اسرائیل بوده است و این سوابق باعث حساس شدن اخبار وابسته به انفجارها در ایران شده است.




Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.